Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 브랜드 태도의 결정효과 분석

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author한상린-
dc.contributor.author안명아-
dc.date.accessioned2022-07-16T13:09:32Z-
dc.date.available2022-07-16T13:09:32Z-
dc.date.created2021-05-13-
dc.date.issued2012-10-
dc.identifier.issn1226-9263-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/hanyang/handle/2021.sw.hanyang/164419-
dc.language한국어-
dc.language.isoko-
dc.publisher한국유통학회-
dc.titleSPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 브랜드 태도의 결정효과 분석-
dc.typeArticle-
dc.contributor.affiliatedAuthor한상린-
dc.identifier.bibliographicCitation2012년 한국유통학회 추계학술대회 발표논문집, no. , pp.143 - 149-
dc.relation.isPartOf2012년 한국유통학회 추계학술대회 발표논문집-
dc.citation.title2012년 한국유통학회 추계학술대회 발표논문집-
dc.citation.startPage143-
dc.citation.endPage149-
dc.type.rimsART-
dc.type.docTypeProceeding-
dc.description.journalClass3-
dc.description.isOpenAccessN-
dc.description.journalRegisteredClassother-
dc.identifier.urlhttps://www.dbpia.co.kr/journal/articleDetail?nodeId=NODE02000582-
Files in This Item
Go to Link
Appears in
Collections
서울 경영대학 > 서울 경영학부 > 1. Journal Articles

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Han, Sang Lin photo

Han, Sang Lin
SCHOOL OF BUSINESS (SCHOOL OF BUSINESS ADMINISTRATION)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE