Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

B2B시장에서 구매자-공급자 사이의 친교네트워크가 거래성과 및 관계성과에 미치는 영향

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author한상린-
dc.contributor.author이종원-
dc.date.accessioned2022-07-16T21:40:10Z-
dc.date.available2022-07-16T21:40:10Z-
dc.date.created2021-05-13-
dc.date.issued2011-02-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/hanyang/handle/2021.sw.hanyang/168993-
dc.language한국어-
dc.language.isoko-
dc.publisher유통학회-
dc.titleB2B시장에서 구매자-공급자 사이의 친교네트워크가 거래성과 및 관계성과에 미치는 영향-
dc.typeArticle-
dc.contributor.affiliatedAuthor한상린-
dc.identifier.bibliographicCitation2011년 한국유통학회 동계학술대회 발표논문집, no. , pp.125 - 134-
dc.relation.isPartOf2011년 한국유통학회 동계학술대회 발표논문집-
dc.citation.title2011년 한국유통학회 동계학술대회 발표논문집-
dc.citation.startPage125-
dc.citation.endPage134-
dc.type.rimsART-
dc.type.docTypeProceeding-
dc.description.journalClass3-
dc.description.isOpenAccessN-
dc.description.journalRegisteredClassother-
dc.identifier.urlhttps://www.dbpia.co.kr/journal/articleDetail?nodeId=NODE01608073-
Files in This Item
Go to Link
Appears in
Collections
서울 경영대학 > 서울 경영학부 > 1. Journal Articles

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Han, Sang Lin photo

Han, Sang Lin
SCHOOL OF BUSINESS (SCHOOL OF BUSINESS ADMINISTRATION)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE