Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

정책 조율 측면에서 본 고교학점제와 대입제도: 교사의 인식과 학생의 경험 분석

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author함승환-
dc.date.accessioned2023-07-24T12:14:15Z-
dc.date.available2023-07-24T12:14:15Z-
dc.date.created2023-07-08-
dc.date.issued2023-06-30-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/hanyang/handle/2021.sw.hanyang/187994-
dc.publisher한국교육학회-
dc.title정책 조율 측면에서 본 고교학점제와 대입제도: 교사의 인식과 학생의 경험 분석-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthor함승환-
dc.identifier.bibliographicCitation한국교육학회 2023년 연차학술대회-
dc.relation.isPartOf한국교육학회 2023년 연차학술대회-
dc.citation.title한국교육학회 2023년 연차학술대회-
dc.citation.conferencePlace고려대학교-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
서울 사범대학 > 서울 교육학과 > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Ham, Seung Hwan photo

Ham, Seung Hwan
COLLEGE OF EDUCATION (DEPARTMENT OF EDUCATION)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE