Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

패션 소셜미디어 상호작용과 심리적 혜택이 소비자-브랜드 관계에 미치는 영향 연구

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author이지연-
dc.date.accessioned2021-08-02T17:44:05Z-
dc.date.available2021-08-02T17:44:05Z-
dc.date.created2021-06-30-
dc.date.issued2018-10-27-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/hanyang/handle/2021.sw.hanyang/24630-
dc.publisher(사)한국의류산업학회-
dc.title패션 소셜미디어 상호작용과 심리적 혜택이 소비자-브랜드 관계에 미치는 영향 연구-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthor이지연-
dc.identifier.bibliographicCitation한국의류산업학회 추계학술대회-
dc.relation.isPartOf한국의류산업학회 추계학술대회-
dc.citation.title한국의류산업학회 추계학술대회-
dc.citation.conferencePlace한국뉴욕주립대학교 FIT 인천글로벌캠퍼스 멀티컴플렉스 빌딩-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
서울 생활과학대학 > 서울 의류학과 > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Lee, Ji Yeon photo

Lee, Ji Yeon
COLLEGE OF HUMAN ECOLOGY (DEPARTMENT OF CLOTHING & TEXTILES)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE