한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
Browsing by 황은진Author
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
전체
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 2 of 2
단일 감정 기부 광고와 혼합 감정 기부 광고의 효과에 대한 변증법적 사고의 조절 역할: 텍스트마이닝과 실험연구
황은진;
안형준
;
윤나라
Article
Issue Date
2018
Citation
소비자학연구, v.29, no.4, pp.187 - 214
Publisher
한국소비자학회
소비자의 추상적 사고와 혼합감정으로 소구하는 광고가 제품의 혁신성 지각에 미치는 영향
황은진;
윤나라
Article
Issue Date
2017
Citation
마케팅연구, v.32, no.1, pp.85 - 118
Publisher
한국마케팅학회
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY