한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
College of Business Administration
Business Administration
Business Administration Major
ETC
Trade Major
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 28 (Search time: 0.004 seconds).
EDLP점과 PROMO점의 공존모형에 관한 연구
이기엽
Article
Issue Date
2006
Citation
상품학연구, v.24, no.2, pp.91 - 121
Publisher
한국상품학회
서브브랜드를 이용한 브랜드 확장 전략: 제품 유형의 조절효과
이호배
; 최원혁
Article
Issue Date
2014
Citation
상품학연구, v.32, no.5, pp.149 - 156
Publisher
한국상품학회
공연예술 중관람자와 경관람자의 관람의사결정과정의 차이에 관한 연구
전인수; 최광수
Article
Issue Date
2016
Citation
상품학연구, v.34, no.2, pp.53 - 65
Publisher
한국상품학회
The Effects of SNS Information Characteristics on Electronic Word-of-Mouth Activities: Focusing on the Moderating Role of Consumer Acceptance
이호배
Article
Issue Date
2012
Citation
상품학연구, v.30, no.4, pp.123 - 130
Publisher
한국상품학회
서체의 특징이 BI에 대한 소비자의 심미적 반응에 미치는 영향
전인수; 임영미; 이지태
Article
Issue Date
2011
Citation
상품학연구, v.29, no.1, pp.151 - 163
Publisher
한국상품학회
학생의 수업관여도와 강의평가 관심도가 강의 만족도에 미치는 영향
이호배
Article
Issue Date
2005
Citation
상품학연구, v.23, no.3, pp.95 - 117
Publisher
한국상품학회
재고비용의 이질성을 고려한 EDLP-PROMO 공존모형에 관한 연구
이기엽
Article
Issue Date
2006
Citation
상품학연구, v.24, no.3, pp.127 - 152
Publisher
한국상품학회
가격인하와 품질저하의 생산원산지이동 효과가 소비자 구매의도에 미치는 영향-기술집약도 및 상표친숙도의 상호작용상황을 중심으로-
이기엽
Article
Issue Date
2006
Citation
상품학연구, v.24, no.3
Publisher
한국상품학회
공유마케팅(Point Marketing) 보상플랜에 관한 연구
이기엽
Article
Issue Date
2005
Citation
상품학연구, v.23, no.2, pp.81 - 111
Publisher
한국상품학회
제품의 모듈화가 고객화와 애호도에 미치는 영향
이호배
Article
Issue Date
2004
Citation
상품학연구, no.31, pp.1 - 23
Publisher
한국상품학회
previous
1
2
3
next
Discover
Author
Lee, Ho bae
12
Jeon, In soo
6
Lee, Key yup
5
Shin, Hyung Deok
4
Lee, Hak sik
1
Cho, Seong Ho
1
Subject
구매의도
4
purchase intention
3
art infusion
2
loneliness
2
외로움
2
윤리적 소비성향
2
조절초점
2
abstract mimesis
1
Adoption Intention
1
Adoption Timing
1
.
next >
Date Issued
2020 - 2022
3
2010 - 2019
15
2004 - 2009
10
Language
Korean
19
English
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY