한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
College of Business Administration
Business Administration
Business Administration Major
ETC
Trade Major
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.004 seconds).
소비자의 사회심리적 성, 그리고 소비자 - 브랜드 성 일치성과 브랜드 태도의 관계
이학식; 김장현; 양신혜
Article
Issue Date
2009
Citation
소비자학연구, v.20, no.1, pp.177 - 208
Publisher
한국소비자학회
소비자 구매행동에 대한 브랜드의 태도 : 토론에 대한 대응 토론
이학식; 최재익; 임지훈
Article
Issue Date
2004
Citation
소비자학연구, v.15, no.2, pp.117 - 124
Publisher
한국소비자학회
소비자 구매행동에 대한 브랜드의 태도 : 소비자-브랜드 관계에서의 역할
이학식; 최재익; 임지훈
Article
Issue Date
2004
Citation
소비자학연구, v.15, no.2, pp.85 - 108
Publisher
한국소비자학회
반복구매상황에서 기대-불일치 패러다임에 관한 연구: 예상자신감의 조정적 역할
이학식; 임지훈; 백형조
Article
Issue Date
2003
Citation
소비자학연구, v.14, no.2, pp.85 - 114
Publisher
한국소비자학회
사회연결망이 구전과 고객 추천가치에 미치는 영향
이학식; 이난영
Article
Issue Date
2011
Citation
소비자학연구, v.22, no.4, pp.29 - 53
Publisher
한국소비자학회
1
Discover
Subject
brand&apos
2
consumer-brand relationship.
2
s attitude
2
anticipation confidence
1
brand gender
1
customer equity.
1
customer lifetime value
1
customer referral value
1
Dept. of Business Administration
1
expectancy-disconfirmation paradigm
1
.
next >
Date Issued
2011
1
2009
1
2004
2
2003
1
Type
Article
5
Language
Korean
3
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY