Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

기업 전용 서체의 패밀리 룩 전략이 브랜드 경험에 미치는 효과 : 삼성 원 폰트를 중심으로

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author윤재영-
dc.date.available2020-07-10T04:41:55Z-
dc.date.created2020-07-08-
dc.date.issued2017-11-18-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/hongik/handle/2020.sw.hongik/5002-
dc.language한국어-
dc.language.isoko-
dc.publisher한국디자인학회-
dc.title기업 전용 서체의 패밀리 룩 전략이 브랜드 경험에 미치는 효과 : 삼성 원 폰트를 중심으로-
dc.typeArticle-
dc.contributor.affiliatedAuthor윤재영-
dc.identifier.bibliographicCitation2017 한국디자인학회 가을 국제학술대회 논문집, v.-, no.-, pp.54 - 55-
dc.relation.isPartOf2017 한국디자인학회 가을 국제학술대회 논문집-
dc.citation.title2017 한국디자인학회 가을 국제학술대회 논문집-
dc.citation.volume--
dc.citation.number--
dc.citation.startPage54-
dc.citation.endPage55-
dc.type.rimsART-
dc.description.journalClass1-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
College of Fine Arts > Visual Communication Design Major > 1. Journal Articles

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Yun, Ray Jae yung photo

Yun, Ray Jae yung
Fine Arts (Visual Communication Design)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE