한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
College of Business & Economics
Department of Advertising and Public Relations
Department of Applied Statistics
Department of Industrial Security
Department of International Logistics
ETC
School of Business Administration
School of Economics
School of Global Knowledge-based Administration
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.003 seconds).
브랜드 위기가 브랜드 평가에 미치는 영향 : 브랜드 선택을 위한 행동투자 매몰비용(BISC)과 리콜 유형을 중심으로
이지은
; 전연희; 전주언
Article
Issue Date
2013
Citation
광고학연구, v.24, no.5, pp 137 - 156
Publisher
한국광고학회
브랜드 스타일과 모티프가 브랜드의 총체적인 경험에 미치는 영향
이지은
; 전연희; 전주언
Article
Issue Date
2015
Citation
광고학연구, v.26, no.2, pp 219 - 240
Publisher
한국광고학회
CSR 활동의 적합성과 일관성이 소비자의 기업 평가에 미치는 영향 : CSR 활동 지지를 중심으로
이지은
; 유동호; 전연희
Article
Issue Date
2012
Citation
광고학연구, v.23, no.1, pp 319 - 341
Publisher
한국광고학회
알파뉴메릭 브랜드네임의 유형이 브랜드태도에 미치는 영향 : 의미적 유창성을 중심으로
이지은
; 전연희
Article
Issue Date
2012
Citation
광고학연구, v.23, no.5, pp 235 - 254
Publisher
한국광고학회
1
Discover
Author
Lee, Ji Eun
4
전주언
2
유동호
1
Subject
CSR attitude
1
CSR consistency
1
CSR fit
1
CSR support
1
CSR 일관성
1
CSR 적합성
1
CSR 태도
1
CSR 활동지지
1
fluency
1
Sensory Pleasure
1
.
< previous
next >
Date Issued
2015
1
2013
1
2012
2
Type
Article
4
Language
KOR
4
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY