기업의 이슈광고 유형과 소비자들의 이슈 관여도가 기업 이슈광고 효과에 미치는 영향 (토론)
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 김지윤 | - |
dc.contributor.author | 조재수 | - |
dc.contributor.author | 이혜경 | - |
dc.contributor.author | 성민정 | - |
dc.date.available | 2019-11-21T01:41:17Z | - |
dc.date.issued | 20090403 | - |
dc.identifier.uri | https://scholarworks.bwise.kr/cau/handle/2019.sw.cau/37014 | - |
dc.language | 한국어 | - |
dc.language.iso | KOR | - |
dc.title | 기업의 이슈광고 유형과 소비자들의 이슈 관여도가 기업 이슈광고 효과에 미치는 영향 (토론) | - |
dc.type | Conference | - |
dc.citation.conferenceName | 춘계광고학술심포지엄 | - |
dc.citation.conferencePlace | 대한민국 | - |
dc.citation.conferencePlace | 서울 | - |
dc.citation.endPage | 261 | - |
dc.citation.startPage | 257 | - |
Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
84, Heukseok-ro, Dongjak-gu, Seoul, Republic of Korea (06974)02-820-6194
COPYRIGHT 2019 Chung-Ang University All Rights Reserved.
Certain data included herein are derived from the © Web of Science of Clarivate Analytics. All rights reserved.
You may not copy or re-distribute this material in whole or in part without the prior written consent of Clarivate Analytics.