직분식 성층혼합 연소 최적화 기술
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 이기형 | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-23T02:49:55Z | - |
dc.date.available | 2021-06-23T02:49:55Z | - |
dc.date.issued | 2007-08-23 | - |
dc.identifier.uri | https://scholarworks.bwise.kr/erica/handle/2021.sw.erica/27308 | - |
dc.description.abstract | 현재 전 세계적으로 SULEV(Super Ultra Low Emission Vehicle)와 CAFE(Corporate Average Fuel Economy) 및 교토 의정서 등과 같은 배기규제가 전 세계적으로 강화되고 있고, CO2의 배출규제 또한 현재 자동차 업계가 해결해야 하는 기술로 자리잡고 있다. 그래서 자동차 업계는 연료의 경제성과 더불어 오염물질의 배출정도가 적은 착량을 개발하는 것이 가장 중요한 문제로 떠오르고 있다. | - |
dc.title | 직분식 성층혼합 연소 최적화 기술 | - |
dc.type | Conference | - |
dc.citation.conferenceName | 2007년도 신연소기술 워크샵 | - |
dc.citation.conferencePlace | 제주 해비치리조트 | - |
Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
55 Hanyangdeahak-ro, Sangnok-gu, Ansan, Gyeonggi-do, 15588, Korea+82-31-400-4269 sweetbrain@hanyang.ac.kr
COPYRIGHT © 2021 HANYANG UNIVERSITY. ALL RIGHTS RESERVED.
Certain data included herein are derived from the © Web of Science of Clarivate Analytics. All rights reserved.
You may not copy or re-distribute this material in whole or in part without the prior written consent of Clarivate Analytics.