한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
Browsing by 신현신Author
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
전체
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 7 of 7
Effects of Attributes Factors of Brand Webtoon on Purchase Intention: Intention of Word of Mouth as a Mediating Variable
신현신
Article
Issue Date
2017
Citation
무역연구, v.13, no.5, pp.125 - 141
Publisher
한국무역연구원
Multiple Functions of Mobile Media Advertisements: A Focus on Mediating Variables
신현신
Article
Issue Date
2014
Citation
무역연구, v.10, no.2, pp.267 - 289
Publisher
한국무역연구원
The Roles of Brand Reputation, Product Information and Discount Rate in Mobile Advertisement
신현신
Article
Issue Date
2016
Citation
무역연구, v.12, no.1, pp.49 - 64
Publisher
한국무역연구원
모바일미디어 이용자의 소유인식과 상호작용성 구성요인이 모바일광고 수용에 미치는 영향
신일기; 최윤슬; 신현신
Article
Issue Date
2014
Citation
디지털융복합연구, v.12, no.4, pp.183 - 192
Publisher
한국디지털정책학회
브랜드 웹툰의 구성요인이 구매의도에 미치는 영향 : 구전의도를 매개변인으로
최윤슬; 신현신; 신일기
Article
Issue Date
2017
Citation
광고PR실학연구, v.10, no.1, pp.193 - 218
Publisher
한국광고PR실학회
스마트폰 이용특성이 광고 태도에 미치는 영향
신현신; 신일기
Article
Issue Date
2013
Citation
한국디자인포럼, no.40, pp.175 - 184
Publisher
한국디자인트렌드학회
전통시장 융합을 위한 지역 방송 프로그램 요인이 공중관계성에 미치는 영향: 광주방송<시장이 좋다>를 중심으로
신일기; 최윤슬; 신현신
Article
Issue Date
2015
Citation
디지털융복합연구, v.13, no.7, pp.1 - 8
Publisher
한국디지털정책학회
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY