Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

이중-순환 다중응답접근법 기반 통계적 공간-시간 크리깅 메타모델을 이용한 8자유도 차량 현가장치 최적설계

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author이진민-
dc.contributor.author이태희-
dc.date.accessioned2022-07-16T20:53:59Z-
dc.date.available2022-07-16T20:53:59Z-
dc.date.created2021-05-13-
dc.date.issued2011-04-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/hanyang/handle/2021.sw.hanyang/168603-
dc.language한국어-
dc.language.isoko-
dc.publisher대한기계학회-
dc.title이중-순환 다중응답접근법 기반 통계적 공간-시간 크리깅 메타모델을 이용한 8자유도 차량 현가장치 최적설계-
dc.title.alternativeDesign Optimization of an 8 DOF Vehicle Suspension System using Statistical Space-Time Kriging Metamodels based on Double-Loop Multiple Response Approach (MRA)-
dc.typeArticle-
dc.contributor.affiliatedAuthor이태희-
dc.identifier.bibliographicCitation2011년도 대한기계학회 CAE 및 응용역학부문 춘계학술대회 논문집, no. , pp.324 - 325-
dc.relation.isPartOf2011년도 대한기계학회 CAE 및 응용역학부문 춘계학술대회 논문집-
dc.citation.title2011년도 대한기계학회 CAE 및 응용역학부문 춘계학술대회 논문집-
dc.citation.startPage324-
dc.citation.endPage325-
dc.type.rimsART-
dc.type.docTypeProceeding-
dc.description.journalClass2-
dc.description.isOpenAccessN-
dc.description.journalRegisteredClassother-
dc.identifier.urlhttps://www.dbpia.co.kr/journal/articleDetail?nodeId=NODE01654648-
Files in This Item
Go to Link
Appears in
Collections
서울 공과대학 > 서울 미래자동차공학과 > 1. Journal Articles

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Lee, Tae Hee photo

Lee, Tae Hee
COLLEGE OF ENGINEERING (DEPARTMENT OF AUTOMOTIVE ENGINEERING)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE