Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

서비스 스케이프가 고객만족, 신뢰, 지각된 서비스 품질에 미치는 영향에 관한 연구: 서비스 모호성의 조절효과를 중심으로

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author김성호-
dc.date.accessioned2021-08-02T19:00:19Z-
dc.date.available2021-08-02T19:00:19Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/hanyang/handle/2021.sw.hanyang/26934-
dc.format.extent18-
dc.publisher한국고객만족경영학회-
dc.title서비스 스케이프가 고객만족, 신뢰, 지각된 서비스 품질에 미치는 영향에 관한 연구: 서비스 모호성의 조절효과를 중심으로-
dc.typeBook-
dc.contributor.affiliatedAuthor김성호-
dc.type.rimsBOOK-
dc.description.isChapterFALSE-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
서울 경영대학 > 서울 경영학부 > 3. Books & Book Chapters

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Kim, Jonathan Sungho photo

Kim, Jonathan Sungho
서울 경영대학 (SCHOOL OF BUSINESS ADMINISTRATION)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE