온라인 학습 환경에서의 학습자의 내재적 동기가 학업지속의향과 학습 몰입에 미치는 영향: 이러닝 학습준비도의 조절된 매개효과 검증
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 송영수 | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-30T08:05:08Z | - |
dc.date.available | 2021-07-30T08:05:08Z | - |
dc.date.issued | 20210626 | - |
dc.identifier.uri | https://scholarworks.bwise.kr/hanyang/handle/2021.sw.hanyang/5751 | - |
dc.title | 온라인 학습 환경에서의 학습자의 내재적 동기가 학업지속의향과 학습 몰입에 미치는 영향: 이러닝 학습준비도의 조절된 매개효과 검증 | - |
dc.type | Conference | - |
dc.citation.conferenceName | 2021 한국교육학회 연차학술대회 | - |
dc.citation.conferencePlace | 이화여자대학교 교육관, 온라인진행 | - |
Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
222, Wangsimni-ro, Seongdong-gu, Seoul, 04763, Korea+82-2-2220-1365
COPYRIGHT © 2021 HANYANG UNIVERSITY.
Certain data included herein are derived from the © Web of Science of Clarivate Analytics. All rights reserved.
You may not copy or re-distribute this material in whole or in part without the prior written consent of Clarivate Analytics.