한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
College of Business Administration
Business Administration
Business Administration Major
ETC
Trade Major
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.015 seconds).
가격할인제품판매에서의 희소성 메시지 효과 -수량한정 및 시간한정 가격할인을 중심으로-
이재용; 이철성;
이호배
Article
Issue Date
2012
Citation
경영학연구, v.41, no.6, pp.1591 - 1618
Publisher
한국경영학회
인터넷 쇼핑몰에서 브라우징이 구매충동에 미치는 영향
이호배
; 이현우
Article
Issue Date
2003
Citation
경영학연구, v.32, no.5, pp.1235 - 1263
Publisher
한국경영학회
온라인 멤버쉽이 몰입과 일체감의 매개를 통해서 고객 애호도에 미치는 영향
이호배
; 장주영
Article
Issue Date
2002
Citation
경영학연구, v.31, no.3, pp.787 - 815
Publisher
한국경영학회
도덕적 정체성이 소신소비 태도에 미치는 영향: 자의식 정서와 고객가치의 역할
정의홍;
이호배
Article
Issue Date
2022
Citation
경영학연구, v.51, no.1, pp.227 - 249
Publisher
한국경영학회
도덕적 정체성이 브랜드 태도에 미치는 영향: 자부심의 매개역할을 중심으로
정의홍;
이호배
Article
Issue Date
2016
Citation
경영학연구, v.45, no.4, pp.1119 - 1145
Publisher
한국경영학회
1
Discover
Subject
Affective commitment
1
Authentic Pride
1
authentic pride
1
brand attitude
1
Brand Power
1
buying impulsiveness
1
Continuance commitment
1
Customer loyalty
1
Customer Value
1
Department of Business Adminstration
1
.
next >
Date Issued
2020 - 2022
1
2010 - 2019
2
2002 - 2009
2
Type
Article
5
Language
Korean
5
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY