한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
Browsing by 한상백Author
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
전체
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 2 of 2
기업의 사회적 활동이 구매의도와 기업이미지에 미치는 영향 - 소비자 감정을 매개효과로
이승희
; 도재홍; 한상백; 강준모
Article
Issue Date
2011
Citation
디지털융복합연구, v.9, no.2, pp.89 - 100
Publisher
한국디지털정책학회
친환경농산물의 인증마크가 소비자가치와 구매의도에 미치는 영향 -조절초점과 해석수준의 조절효과를 중심으로
이승희
; 한상백; 도현옥; 서경도
Article
Issue Date
2011
Citation
디지털융복합연구, v.9, no.4, pp.143 - 156
Publisher
한국디지털정책학회
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY