Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

온라인 증권거래시스템의 e-서비스 품질 및 관계품질이 고객만족과 재이용의도에 미치는 영향에 관한 연구 -전환장벽을 중심으로

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author이명진-
dc.contributor.author이명진-
dc.date.available2018-06-12T09:05:57Z-
dc.date.created2018-06-11-
dc.date.issued2011-10-
dc.identifier.urihttp://scholarworks.bwise.kr/ssu/handle/2018.sw.ssu/26837-
dc.publisher한국서비스경영학회-
dc.relation.isPartOf한국서비스경영학회 -2011년 추계학술대회-
dc.title온라인 증권거래시스템의 e-서비스 품질 및 관계품질이 고객만족과 재이용의도에 미치는 영향에 관한 연구 -전환장벽을 중심으로-
dc.typeConference-
dc.type.rimsCONF-
dc.identifier.bibliographicCitation한국서비스경영학회 -2011년 추계학술대회, pp.1 - 27-
dc.description.journalClass2-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.endPage27-
dc.citation.startPage1-
dc.citation.title한국서비스경영학회 -2011년 추계학술대회-
dc.contributor.affiliatedAuthor이명진-
dc.contributor.affiliatedAuthor이명진-
dc.type.docTypeArticle; Proceedings Paper-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
College of Business Administration > School of Business Administration > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE