한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
Browsing by Quilliam, Elizabeth T.Author
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
전체
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 1 of 1
SSCI
SCOPUS
The multidimensional nature and brand impact of user-generated ad parodies in social media
Go to Link
Vanden Bergh, Bruce G.; Lee, Mira; Quilliam, Elizabeth T.;
Hove, Thomas
Article
Issue Date
2011
Citation
INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVERTISING, v.30, no.1, pp.103 - 131
Publisher
WORLD ADVERTISING RESEARCH CENTER
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY