Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

배회사의 Black CSR에 대한 언론보도 프레임이 공중의 태도에 미치는 영향: 설득 지식 모델의 적용

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author백혜진-
dc.date.accessioned2021-06-22T15:47:11Z-
dc.date.available2021-06-22T15:47:11Z-
dc.date.issued2016-05-27-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/erica/handle/2021.sw.erica/12275-
dc.title배회사의 Black CSR에 대한 언론보도 프레임이 공중의 태도에 미치는 영향: 설득 지식 모델의 적용-
dc.typeConference-
dc.citation.conferenceName한국헬스커뮤니케이션 학회 전기 학술대회-
dc.citation.conferencePlace보건복지인력개발원(오송)-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
COLLEGE OF COMMUNICATION > DEPARTMENT OF ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Paek, Hye Jin photo

Paek, Hye Jin
ERICA 커뮤니케이션&컬처대학 (ERICA 광고홍보학과)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE