Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

이벤트마케팅 경험이 브랜드 태도와 구매의도 그리고 추천의향에 미치는 효과에 관한 연구

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author심성욱-
dc.date.accessioned2021-06-23T00:52:34Z-
dc.date.available2021-06-23T00:52:34Z-
dc.date.issued2009-05-15-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/erica/handle/2021.sw.erica/24885-
dc.description.abstract소비자들이 기업의 이벤트에 참여한 경험을 바탕으로 이벤트전후의 브랜드태도를 알아보고자 했으며 브랜드관여도 수준과 이벤트 경험전후의 상호작용 효과를 알아 보고자 했다.-
dc.title이벤트마케팅 경험이 브랜드 태도와 구매의도 그리고 추천의향에 미치는 효과에 관한 연구-
dc.typeConference-
dc.citation.conferenceName한국광고홍보학회 추계학술대회-
dc.citation.conferencePlace한국광고문화회관-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
COLLEGE OF COMMUNICATION > DEPARTMENT OF ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Shim, Sung Wook photo

Shim, Sung Wook
COLLEGE OF COMMUNICATION (DEPARTMENT OF ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE