이벤트마케팅 경험이 브랜드 태도와 구매의도 그리고 추천의향에 미치는 효과에 관한 연구
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 심성욱 | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-23T00:52:34Z | - |
dc.date.available | 2021-06-23T00:52:34Z | - |
dc.date.issued | 2009-05-15 | - |
dc.identifier.uri | https://scholarworks.bwise.kr/erica/handle/2021.sw.erica/24885 | - |
dc.description.abstract | 소비자들이 기업의 이벤트에 참여한 경험을 바탕으로 이벤트전후의 브랜드태도를 알아보고자 했으며 브랜드관여도 수준과 이벤트 경험전후의 상호작용 효과를 알아 보고자 했다. | - |
dc.title | 이벤트마케팅 경험이 브랜드 태도와 구매의도 그리고 추천의향에 미치는 효과에 관한 연구 | - |
dc.type | Conference | - |
dc.citation.conferenceName | 한국광고홍보학회 추계학술대회 | - |
dc.citation.conferencePlace | 한국광고문화회관 | - |
Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
55 Hanyangdeahak-ro, Sangnok-gu, Ansan, Gyeonggi-do, 15588, Korea+82-31-400-4269 sweetbrain@hanyang.ac.kr
COPYRIGHT © 2021 HANYANG UNIVERSITY. ALL RIGHTS RESERVED.
Certain data included herein are derived from the © Web of Science of Clarivate Analytics. All rights reserved.
You may not copy or re-distribute this material in whole or in part without the prior written consent of Clarivate Analytics.