Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

기업이미지가 소비자의 브랜드 신뢰와 브랜드 감정에 미치는 영향에 관한 연구

Authors
문준연
Issue Date
4-Mar-2006
Publisher
한국마케팅학회
Citation
2006년 한국마케팅학회 춘계 학술대회 발표논문집
Journal Title
2006년 한국마케팅학회 춘계 학술대회 발표논문집
URI
https://scholarworks.bwise.kr/erica/handle/2021.sw.erica/44993
Abstract
기업이미지가 소비자의 브랜드 평가에 미치는 영향을 실증분석함
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
COLLEGE OF BUSINESS AND ECONOMICS > DIVISION OF BUSINESS ADMINISTRATION > 1. Journal Articles

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Moon, Jun yean photo

Moon, Jun yean
COLLEGE OF BUSINESS AND ECONOMICS (DIVISION OF BUSINESS ADMINISTRATION)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE