Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

OOH광고 규제에 관한 전문가 인식 조사: 옥외광고법의 평가와 보완을 중심으로

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author김운한-
dc.contributor.author이형석-
dc.contributor.author변혜민-
dc.date.accessioned2021-06-22T14:03:01Z-
dc.date.available2021-06-22T14:03:01Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.urihttps://scholarworks.bwise.kr/erica/handle/2021.sw.erica/9553-
dc.format.extent10-
dc.language한국어-
dc.language.isoKOR-
dc.publisher한국OOH 광고학회-
dc.titleOOH광고 규제에 관한 전문가 인식 조사: 옥외광고법의 평가와 보완을 중심으로-
dc.typeArticle-
dc.publisher.location대한민국-
dc.identifier.bibliographicCitation2017년 한국OOH광고학회 춘계정기 학술대회 프로시딩, pp 53 - 62-
dc.citation.title2017년 한국OOH광고학회 춘계정기 학술대회 프로시딩-
dc.citation.startPage53-
dc.citation.endPage62-
dc.description.isOpenAccessN-
dc.description.journalRegisteredClassother-
dc.identifier.urlhttps://www.dbpia.co.kr/journal/articleDetail?nodeId=NODE07181558-
Files in This Item
Go to Link
Appears in
Collections
COLLEGE OF COMMUNICATION > DEPARTMENT OF ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS > 1. Journal Articles

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Lee, Hyung Seok photo

Lee, Hyung Seok
ERICA 커뮤니케이션&컬처대학 (ERICA 광고홍보학과)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE