한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
경영대학
경영학부(경영학)
경영학부(글로벌경영학)
금융수학과
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.007 seconds).
마케팅 믹스 7P's가 브랜드 애착 및 브랜드 몰입에 미치는 영향: 유튜브 인플루언서를 중심으로
여악양;
김철중
Article
Issue Date
2022
Citation
문화산업연구, v.22, no.2, pp.121 - 133
Publisher
한국문화산업학회
소셜 미디어 인플루언서 콘텐츠 품질에 대한 소비자의 기대: 인플루언서 애착을 중심으로
이지수
; 전성희
Article
Issue Date
2020
Citation
마케팅관리연구, v.25, no.2, pp.43 - 62
Publisher
한국마케팅관리학회
브랜드 경험이 재구매 의도에 미치는 영향: 브랜드 애착과 브랜드 사랑의 매개역할
류인호;
조성준
Article
Issue Date
2023
Citation
대한경영학회지, v.36, no.6, pp.979 - 998
Publisher
대한경영학회
1
Discover
Author
Kim, Chul Jung
1
Yi, Jisu
1
Jo, Sung Jun
1
류인호
1
여악양
1
전성희
1
Subject
브랜드 애착
3
Brand commitment
1
Brand Experience
1
Brand Love
1
Digital Marketing
1
Human Brand
1
Influencer Marketing
1
Involvement
1
Marketing Mix 7P&apos
1
Repurchase Intention
1
.
next >
Date Issued
2023
1
2022
1
2020
1
Type
Article
3
Language
Korean
3
Journal
대한경영학회지
1
마케팅관리연구
1
문화산업연구
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY