Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

경험기반의 유통환경에서 고객의 내재적 동기부여를 통한 고객 인게이지먼트 향상이 고객가치 창출에 미치는 영향

Authors
안명아한상린
Issue Date
Apr-2019
Publisher
한국유통학회
Citation
2019년 한국유통학회 춘계학술대회 발표 논문집, pp.142 - 144
Indexed
OTHER
Journal Title
2019년 한국유통학회 춘계학술대회 발표 논문집
Start Page
142
End Page
144
URI
https://scholarworks.bwise.kr/hanyang/handle/2021.sw.hanyang/14209
Files in This Item
Go to Link
Appears in
Collections
서울 경영대학 > 서울 경영학부 > 1. Journal Articles

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Han, Sang Lin photo

Han, Sang Lin
SCHOOL OF BUSINESS (SCHOOL OF BUSINESS ADMINISTRATION)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE