한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
고객만족경영연구
Journal Title
고객만족경영연구
ISSN
P
1229-859X | 1229-859X
Publisher
한국고객만족경영학회
Korea Customer Satisfaction Management Association
Listed on
(Coverage)
KCI(Ranking)
2009-2019
KCI
2006-2021
KCI(Candidate)
2002-2005
Active
Active
Help
based on the information
KCI(Ranking);KCI;
Country
SOUTH KOREA
Article List
1 - 4 out of 4 results.
고객만족경영이 b to b 영업성과에 미치는 매개된 영향
이지태; 전인수; 주인수
Article
Issue Date
2013
Citation
고객만족경영연구, v.15, no.3, pp.51 - 80
Publisher
한국고객만족경영학회
내부마케팅의 새로운 전사적 모델에 대한 연구
전인수; 조인성
Article
Issue Date
2010
Citation
고객만족경영연구, v.12, no.2, pp.207 - 230
Publisher
한국고객만족경영학회
관람객의 가치가 추구혜택, 만족도, 재방문의도 및 추천의사에 미치는 영향: 미술관 전시를 중심으로
백승우; 박슬기; 진동선
Article
Issue Date
2009
Citation
고객만족경영연구, v.11, no.1, pp.209 - 225
Publisher
한국고객만족경영학회
조절된 긍정적 사고가 판매불안과 판매성과에 미치는 영향
전인수; 현지연
Article
Issue Date
2008
Citation
고객만족경영연구, v.10, no.3, pp.1 - 16
Publisher
한국고객만족경영학회
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY