한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
College of Business & Economics
Department of Advertising and Public Relations
1. Journal Articles
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.007 seconds).
기업의 전략적 커뮤니케이션 수단으로서의 SNS: 한-미간 주요 기업 페이스북 팬페이지의 내용분석
황장선
; 임지은
Article
Issue Date
2013
Citation
광고학연구, v.24, no.4, pp 143 - 178
Publisher
한국광고학회
SNS상 사용자 간 ‘관계의 질’ 측정을 위한 척도 개발 및 타당성 검증
황장선
; 이정교; 임지은
Article
Issue Date
2019
Citation
광고연구, no.122, pp 5 - 36
Publisher
한국광고홍보학회
정치인 SNS의 메시지와 정치인 유형이 수용자의 반응에 미치는 영향
조정식
; 이재영; 임지은
Article
Issue Date
2019
Citation
홍보학연구, v.23, no.5, pp 109 - 146
Publisher
한국PR학회
SNS 상 사용자 간 ‘관계’의 의미에 대한 해석적 접근
Go to Link
open access
황장선
; 이정교; 임지은
Article
Issue Date
2019
Citation
사회과학연구, v.45, no.3, pp 189 - 217
Publisher
경희대학교 사회과학연구원
SNS를 활용한 기업의 CSR 커뮤니케이션 국내 주요 기업의 페이스북 팬페이지 포스팅 및 소비자 반응에 대한 내용 분석
임지은;
황장선
Article
Issue Date
2018
Citation
한국광고홍보학보, v.20, no.1, pp 87 - 125
Publisher
한국광고홍보학회
1
Discover
Author
Hwang, Jang Sun
4
이정교
2
Cho, Jung Sik
1
이재영
1
Subject
Facebook
4
페이스북
4
관계
2
Consumers’ responses
1
CSR
1
Fan page
1
Instragram
1
Interaction
1
interpretive approach
1
Message Strategy
1
.
next >
Date Issued
2019
3
2018
1
2013
1
Type
Article
5
Language
KOR
5
Journal
광고연구
1
광고학연구
1
사회과학연구
1
한국광고홍보학보
1
홍보학연구
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY