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DEPARTMENT OF ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS (ERICA 광고홍보학과)
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커뮤니케이션과학의 지평
Exploring drivers of fintech adoption among elderly consumers
Predicting wearable IoT Adoption: Identifying core consumers through Machine learning algorithms
Decoding millennials and generation Z consumers' brand behaviors in the Metaverse: The relationships among avatar identification, self-presence, and psychological dynamics
Habermas, J. (2023). A New Structural Transformation of the Public Sphere and Deliberative Politics (C. Cronin. Trans)
Can Chinese Pastoral Videos be Effective for Promoting Foreign Viewers’ Travel and Word-of-Mouth Intention? Exploring Characteristics of Chinese Influencer, Attributes of Content, and the Mediating Role of Parasocial Interaction
메타버스 소비자 가치와 브랜드 태도 연구: 브랜드 사랑과 관여도의 다중매개효과를 중심으로
Impact of Adolescents’ Smartphone Overdependence on Relations with Friends, Mental Health, and Suicidal Ideation
스마트폰 의존도가 아동복지서비스 이용 아동의 학교생활 적응에 미치는 영향 : 사회적지지의 조절효과를 중심으로
메시지 소구유형, 고정관념, 이타주의가 코다에 대한 기회 불평등 인식과 태도 및 정책지지의도에 미치는 영향: 코다에 관한 공공커뮤니케이션 방향성 고찰
토픽모델링과 의미연결망을 이용한 국내 언론의 마약 보도 주제와 경향 분석
Simulated touch: A meta -analysis of the effects of virtual social touch on interpersonal communication outcomes
사회적 신뢰는 어떻게 형성되는가?: 언론인 평가와 뉴스정보 신뢰도, 정치사회 관심도를 중심으로
오늘날 식품의 혁신은 어떻게 커뮤니케이션 되는가 : 대체식품 채택에서 사회규범과 정보행동의 역할을 중심으로
Situational and Individual Risk Factors for Cybercrime Victimization in a Cross-national Context
가상환경 내 브랜드 태도 형성 연구: 놀이적 개념과 이용-충족이론의 통합적 적용을 중심으로
A preliminary study for developing perceived ESG scale to measure public perception toward organizations' ESG performance
우리나라 PR학 연구의 어제, 오늘, 그리고 내일
Mechanisms of Climate Change Media Effects: Roles of Risk Perception, Negative Emotion, and Efficacy Beliefs
소셜미디어 캠페인 효과의 기제: 추정된 미디어 영향과 지각된 사회규범의 통합 모형 적용
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정차숙
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