한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
College of Business Management
Global Business Administration Major
1. Journal Articles
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.004 seconds).
유튜브 이용 동기 및 친밀도가 이용자 활동에 미치는 영향
이은선
;
김중인
;
김미경
Article
Issue Date
2020
Citation
한국콘텐츠학회 논문지, v.20, no.2, pp.114 - 126
Publisher
한국콘텐츠학회
소셜미디어 네이티브 광고에 영향을미치는 MZ세대의 소셜미디어이용동기와 개인적 특성, 제품 유형의역할 탐색
김미경
;
김중인
;
이은선
Article
Issue Date
2021
Citation
광고연구, no.129, pp.279 - 300
Publisher
한국광고홍보학회
욜로(YOLO)가 소비행복에 미치는 영향: 감정적 충동구매, 인지적 충동구매 및 개인주의적 가치소비의 매개효과
김중인
;
김미경
;
이은선
Article
Issue Date
2021
Citation
광고학연구, v.32, no.5, pp.41 - 64
Publisher
한국광고학회
1
Discover
Author
Lee, Eun Sun
3
Kim, Joong In
3
Subject
Affective Impulse Buying
1
Cognitive Impulse Buying
1
Consumption Happiness
1
During-viewing Activity
1
Egoistic Value Consumption
1
Native advertising ∙ Social media...
1
Pre-viewing Activity
1
Uses and Gratification Theory
1
YOLO
1
YouTube
1
.
next >
Date Issued
2021
2
2020
1
Type
Article
3
Language
Korean
3
Journal
광고연구
1
광고학연구
1
한국콘텐츠학회 논문지
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY