Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

자아 개념에 따른 4가지 유형의 소비자 집단에 대한 비교 분석

Authors
심성욱김대희신일기
Issue Date
Apr-2008
Publisher
한국방송학회
Citation
한국광고홍보학회 2008 봄철 정기학술대회, pp 229 - 230
Pages
2
Indexed
OTHER
Journal Title
한국광고홍보학회 2008 봄철 정기학술대회
Start Page
229
End Page
230
URI
https://scholarworks.bwise.kr/erica/handle/2021.sw.erica/42564
Abstract
자아개념을 기준으로 시장세분화와 표적시장을 설정하는데 본 연구의 접근이 활용될 수 있을 것이다.
Files in This Item
Go to Link
Appears in
Collections
COLLEGE OF COMMUNICATION > DEPARTMENT OF ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS > 1. Journal Articles

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Shim, Sung Wook photo

Shim, Sung Wook
ERICA 커뮤니케이션&컬처대학 (ERICA 광고홍보학과)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE