한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
School of Advertising and Public Relations
ETC
School of Advertising and Public Relations
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.003 seconds).
스포츠 스타 인플루언서 이미지가 브랜드 충성도와 구매의도에 미치는 영향 :팀동일시의 조절효과를 중심으로
이진균
; 이형민
Article
Issue Date
2021
Citation
언론과학연구, v.21, no.3, pp.176 - 224
Publisher
한국지역언론학회
1인 미디어 인터넷 방송에서 의사사회적 상호작용이 브랜드 관여 및 구매의도에 미치는 영향: 빅파이브 성격요인에 의한 사회적 실재감의 조절된 매개효과
이진균
Article
Issue Date
2021
Citation
한국심리학회지: 소비자·광고, v.22, no.2, pp.239 - 269
Publisher
한국소비자·광고심리학회
콜라보레이션 제품에 있어서 점포브랜드의 시장지위 및 지각적합성이 소비자반응에 미치는 영향 이 논문은 2020학년도 홍익대학교 학술연구진흥비에 의하여 지원되었음
송정미
Article
Issue Date
2023
Citation
광고PR실학연구, v.16, no.2, pp.139 - 164
Publisher
한국광고PR실학회
1
Discover
Author
Lee, Jin Kyun
2
Song, JeongMee
1
Subject
SNS(Social Networking Sites)
2
1인 미디어 인터넷 방송
1
big five personality traits
1
brand engagement
1
brand loyalty
1
collaboration product
1
following brand
1
Key words : one person Internet b...
1
leading brand
1
para-social interaction
1
.
next >
Date Issued
2023
1
2021
2
Type
Article
3
Language
Korean
3
Journal
광고PR실학연구
1
언론과학연구
1
한국심리학회지: 소비자·광고
1
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY