한국어
LIBRARY
Communities & Collections
Researchers
Titles
Issue Date
Journals
검색
Search
All of ScholarWorks
Da Vinci College of General Education
1. Journal Articles
2. Conference Papers
3. Books & Book Chapters
4. Others
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Language
Journal
Journal Index
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.014 seconds).
사용자간 상호작용성(User-to-User Interactivity)의 측정을 위한 척도 개발과 검증:온라인 브랜드 커뮤니티를 대상으로
Go to Link
황장선
;
도선재
Article
Issue Date
2011
Citation
광고학연구, v.22, no.4, pp 203 - 230
Publisher
한국광고학회
온라인 동영상 광고와 클립 영상의 맥락 일치성이 광고 효과에 미치는 영향
김유승
;
도선재
Article
Issue Date
2019
Citation
광고학연구, v.30, no.4, pp 137 - 158
Publisher
한국광고학회
TV 광고의 모델 사용 유형에 대한 내용분석
도선재
;
황장선
Article
Issue Date
2008
Citation
광고학연구, v.19, no.5, pp 49 - 74
Publisher
한국광고학회
배너광고와 웹 기사의 맥락에 따른 광고효과
홍지미;
황장선
;
도선재
Article
Issue Date
2011
Citation
광고학연구, v.22, no.3, pp 75 - 101
Publisher
한국광고학회
온라인 브랜드 커뮤니티의 시기별 구조적 관계에 대한 사회 네트워크 분석
Go to Link
도선재
;
황장선
Article
Issue Date
2011
Citation
광고학연구, v.22, no.1, pp 103 - 128
Publisher
한국광고학회
1
Discover
Author
Doh, Sun Jae
5
Hwang, Jang Sun
4
Kim, Yeu Seung
1
홍지미
1
Subject
Ad annoyance
1
Ad effectiveness
1
Ad-content congruity
1
Advertising model
1
Affective context
1
Celebrity
1
Cognitive context
1
Content analysis
1
Contextual effect
1
Interactivity
1
.
next >
Date Issued
2010 - 2019
4
2008 - 2009
1
Type
Article
5
BROWSE
한국어
Communities & Collections
Researchers
Titles
Journals
LIBRARY